Logo Laborex srl
IQNET ISO14001 ISO9001
 



Meniu
 
  CURATAREA FILTRELOR DE PARTICULE DPF / FAP  
   
Oferte speciale
Filtru de particule 1 Curatarea filtrelor de particule (DPF / FAP)
Reactivi. Alcool etilic 96% vol. p.a. (uz nealimentar)
pahar cilindric forma joasa Berzelius B, 600ml
Produse Din Portelan Creuzet portelan cu capac d=45/56mm
Reactivi. Toluen cod 108325.2500
Utile
chemstal

antigeluri

antigel auto

filtru-particule.ro

antifrost

 
 
            A devenit din ce in ce mai comun pentru noile generatii de masini sa aiba instalate filtre DPF / FAP pe sistemul de evacuare al gazelor arse. Incepand cu 2006, conform noilor reglementari in materie de poluare (EURO4/5) producatorii au obligatia de a echipa autoturismele diesel cu filtre de particule, acestea fiind la ora actuala cele mai poluante motoare sub aspectul emisiilor de oxizi de azot (NOx) si particule nearse (fumul negru).
 
            DPF-ul constituie practic un filtru suplimentar montat dupa catalizatorul existent intial pe aceste motorizari. Tinand cont de calitatea slaba a motorinei din Romania si regimul de mers majoritar economic (subturat) sau mai mult urban, DPF-ul a devenit pentru multi posesori de Diesel un stres sau o problema in privinta performantei.
 
            In baza semnalelor primite de la sondele de temperatura si presiune montate pe DPF, computerul autovehiculului poate gestiona regenerarea activa sau pasiva a filtrului de particule. In caz de scaderi de performanta semnalizate repetat prin martor DPF, se poate concluziona ca filtrul este colmatat in prea mare masura si nu se mai poate regenera automat, situatie in care se poate opta pentru:

faze curatare filtru particule  
 
Apasa aici pentru comenzi sau informatii  
 
Descarca prezentarea curatari termo-chimice a filtrelor de particule
 
Developed by Incorom